Zhejiang Leirun Industrial Co., Ltd.
Hem / Senaste / Företagsnyheter / Kundbesök

Kundbesök

2023 - 11 - 01

Andra veckan i oktober 2023 kom flera kunder till vårt företag för ett praktiskt besök och utredning. Våra produkter ligger nära marknadstrenden, med bra forsknings- och utvecklingsteknik och precisionsutrustning. Dessa förhållanden är viktiga skäl att locka kunder att besöka. Verkställande direktören för vårt företag är den person som ansvarar för vår produktforskning och utveckling. Han introducerade erfarenheten av produktforskning och utveckling mycket självsäkert. Vårt säljteam introducerade också utvecklingsprocessen och marknadslayouten för vårt företag. Hoppas att uppnå win-win och gemensam utveckling i framtiden samarbetsprojekt, och nått ett samarbete avsikt.

Kundens besök, stärkte inte bara utbytet mellan vårt företag och kunder, utan även våra Rerun-produkter har en bättre trend och lägger en solid grund. I framtiden kommer vi alltid att hålla fast vid kvalitetsprodukter och utöka marknadsandelar och fortsätta att förbättra och utveckla!